قوانین انجام ارزشیابی در سایت

  1. چنانچه بیشتر از یک بیماری آلرژی دارید هرکدام از ارزشیابی ها را جدا گانه ارزشیابی نمایید (پس از ورود به سایت وانتخاب گزینه ورود و وارد نمودن ایمیل و گذرواژه خود به صفحه شخصی خود وارد شده و گزینه آزمونها را انتخاب نمایید و روی گزینه مربوط به بیماری خود ، نمایش آزمون را کلیک نموده و سپس افزودن، بعد از آن سوالات آزمون را پاسخ دهید و ثبت نمایید.
  2. چنانچه مدتی درمان خود را رها کرده اید به عنوان بیماری جدید به قسمت (ارزشیابی بیماریها (هر ارزشیابی با نام بیماری مشخص شده است)) بازگردید .
  3. چنانچه تحت درمان هستید و یک اتفاق غیر منتظره رخ دهد مثلا تب یا عفونت/استرس شدید روحی/تصادف و مرگ افراد و یا بی احتیاطی غذایی و یا حساسیت به یک دارو رخ دهد باز به قسمت (ارزشیابی بیماریها (هر ارزشیابی با نام بیماری مشخص شده است)) بازگردید .
  4. حداقل زمان لازم برای شروع حداقلی احساس بهبودی 48 ساعت بعد از شروع درمان می باشد .
  5. چنانچه بیمارظرف 48 ساعت بعد از درمان روند بیماری نه تنها بهتر نشود و حتی بدتر شود باید به (ارزشیابی بیماریها (هر ارزشیابی با نام بیماری مشخص شده است)) بازگردید و سریعا مجددا ً ویزیت شوید .
  6. غیراز کلیک انتخاب نیازمند تایید هم می باشد تا ارزشیابی دقیق تر انجام شود و قابلیت ویراستاری هم وجود دارد .
  7. ساعت و تاریخ روز ارزشیابی اهمیت خاص خود دارد زیرا بیماری آلرژی در طول شبانه روز متغییر است  و با یک حساب ساده برآوردی میانگین از آن روز در نظر بگیرید و وسواسی و خیلی دقیق به خود نمره ندهید . 
  8. انتظار معجزه نداشته باشید ولحظه به لحظه ارزشیابی انجام ندهید و حتی در شرایط اورژانس هم باید 48ساعت فاصله بین ارزشیابی ها باشد.
  9. چنانچه انتظارپس خوراند بیشتری دارید لازم است اعداد شدت بیماری وموثر بودن درمان را ایمیل نمایید . 
  10. -چون عود و برگشت بیماری در آلرژی ها بسیار معمول می باشد و بالا بودن درجه بیماری در شرایط برگشت بیماری شما را نگران نسازد و طبق پیشنهاد عمل نمایید . 
  11. هر کاربری با حساب کاربری خود فقط برای خودش می تواند ارزشیابی انجام دهد تا ارزشیابی دیگران درحافظه سیستم برای شما منظور نشود و برای آینده اختلالی متوجه  تصمیم گیری برای سلامتی شما نشود .
  12. اگر حداقل ماهی یک بار ارزشیابی انجام دهید سیستم برای شما نموداری رسم خواهد کرد که محور افقی آن ماههای سال و در محور عمودی درصد بیماری و در نموداری دیگر درصد موثر بودن درمان  مشخص خواهد بود وسه منطقه سبز و زرد و قرمز هم بیانگر وضعیت سیر بیماری و درمان شما در این مطب می باشد . 
  13. چنانچه وضعیت بیماری یا موثر بودن درمان شما مطلوب نباشد و برای ویزیت مراجعه نکرده باشید و یا به دیگر پیشنهادات سیستم توجه نکرده باشید خود مسئول بدتر شدن و مزمن شدن و توسعه بیماری خود هستید و کس دیگری مستحق سرزنش نیست .
  14. انجام نشدن ارزشیابی ماهیانه غیر مستقیم دلیل بر رها کردن اهمیت پایش سیر بیماری و درمان توسط شما می باشد و چه بسا دلالت بر قطع درمان و حتی قطع پیشگیری هم می باشد .
  15. برای افرادی که تزریقات منظم واکسن درمانی آلرژی دارند ارزشیابی ماهیانه بیشتر واجب می باشد تا در سر رسید شروع واکسن هرسال بطور منظم بحث ادامه یا قطع موقت یا قطع دایم و یا خوشبختانه پایان واکسن درمانی اعلام گردد .
  16. چنانچه به هر علتی مدتی ارزشیابی انجام نداده اید جای نگرانی نیست و از این به بعد سعی کنید منظم باشید .
  17. اگر تصمیم به مسافرت دارید تا یک هفته می توان در انجام ارزشیابی ، تاخیر یا تعجیل داشت .

در صورت وجود هرگونه سوال در مورد مطالب ذکر شده در مورد آزمونها با مطب تماس گرفته تا راهنماییهای لازم صورت گیرد.

تلفن تماس : 07132307716 و 07132335933  و 07132304666